Қазақ тiлi - решения школьных заданий

Предмет: Қазақ тiлi, автор: abcd516
3. Кестені толтырыныз


Бесінші сыньота «Байлык дегеніміз не?» атты ашык сабак журів жатты. Окушылар бір-бірімен онімелесіп, оз ойларын айту ушін даймидалып жатыр. Мугалім устел бетінлегі кагаздарга карап, іске кірісті.
bananap, daruk nerenimis ne?
Бірінші партала отырган Собит колын котерді.
- Байлык дегеніміз - кол акша, жана машина, — деп ойланый калды.
Отыр. Собит. Тагы кім жауап береді?
Келесі Алмас кол котерді.
Байлыкка кора-кора кой, уйір-уйір жылкы жоне алты белмелі эдемі уй жаталы.
Мугалім бул жауаптарга конілі толмаганый біллірді.
Кане, кім калай жауал береді? Иэ. Сайлаубек, сен айта койшы!!
Байлык дегеніміз-кітап, білім, - деп жауап айтты.
Жарайды, отыра гой. Жаксы жауат.
Біраз уакыттан бері кол кетеріл отырган Соулеге де соз берілді.
- Біздін уйде турлі-тусті теледидар, бейнемагнитофон жоне жана уй жиназдары коп. Байлык дегеніміз
осы.
Жаксы, отыра бер.
Булан кейін Серік.
Нурболат, Куралай ссімді окушылар уйдегі байлыктарын ортага саллы.
Окушылардый берген жауаптары мугалім конілінен шыклады.
Бір кезде онь козі арткы партада улемей, озімен-озі отырган А манжолга тусті.
Аманжол, сен неге ундемей отырсы? Капе, байлык легеніміз не? Айта койшы.
Апай, мен бай емеспін. Мен ушін ен улкен байлык - окем мен анам. — деп жауап берді. Мугалімге
окушыный жауабы катты унады. Кордіндер ме, балалар, байлык дегеніміз тек акша емес. Сендердін ен бірінші байлыктарын -
Аманжол айткандай, ата-аналарын мен бауырларын, тускандарын. Сондыктан эркашан отбасыларый аман
болсын. Міне, байлык деген - осы.
Бул жауаптан кейін ешкім кол котермеді. Окушылар ойланып калды,
Предмет: Қазақ тiлi, автор: siliknastya3105
Предмет: Қазақ тiлi, автор: huuurlft4456
Предмет: Қазақ тiлi, автор: nauat3329

СРОЧНО ДАМ 40 БАЛЛОВ
3. Мәтін ішінен ауыспалы осы шақ етістіктерін теріп жаз

Окылым

Киімі айналадағы ортаға желді, аязды болып келетін анызак даладағы тіршілікке бейімделген бөлігі болып табылады. Оның карапайымдылығы, үйлесімділігі, жүріп-тұруға қолайлылығы әуел баста адамның тәнін жауып, мағынасыз және ойдан шығарылған ғаламаттардан, ал кейіннен денені ыстық-суыктан, куан желден, әсіресе мал айналасында болатын маса шыбыннан қорғауға кажет болғандығын аңғартады.

Киім кию адамның сырткы дүниесіне гана байланысты маселе емес екені ертеден мәлім. Адамның киген киімі оның ішкі дүниесінен хабар беріп тұратыны анық. Есі түзу адамнын тойга киетінін койга, койға киетінін тойга кимейтіні де бесенеден белгілі. «Адам коркі шүберек», «Киіміне карап карсы алады, ақылына карап шығарып салады» деген макалдар да біраз жайлан хабар береді.

Казіргі кезде сан элемінде неше түрлі киімдер бар. Бірак ең алдымен киімнін жарасымды эр ар мен как ынгайлы болып тұрғаны дұрыс. Сонда ғана ол көрікті болып ​